Re: enorme prijsstijging PPO
Geschreven door Groene i at 14. Jun 2008 15:03:04:
In antwoord op: Re: enorme prijsstijging PPO geschreven door Merel at 12. Jun 2008 06:01:30:
>dames/heren van dit forum wat vindt u van het gegeven dat voedselprijzen de pan uit rijzen doordat anderen puur vanwege de prijs, voor voedsel/consumptie bedoelde producten in hun tank gooien. Misschien kunnen we in Nederland dat extra geld wel missen, maar in andere delen van de wereld is dat een groter probleem. voor mij een reden om niet op dit soort brandstof te rijden.
Beste Merel, ik denk niet dat de hoge voedselprijzen veroorzaakt worden door biobrandstoffen en als dat toch zo is is dat tijdelijk. De speculanten drijven de prijs op denk ik. Ik eet geen vlees, dat is een veel grotere bijdrage aan de voedselproblematiek dan geen PPO tanken. Ik wil gewoon op een schone, veilige brandstof rijden. Wijze mensen zeggen dat deze aarde voor iedereen genoeg te geven heeft. Bij de verdeling gaat het mis. Er zal toch ooit overgeschakeld moeten worden op biobrandstof. Ik ben één van de pioniers, die mogen en moeten er zelfs zijn.
- Re: enorme prijsstijging PPO Sergio 21.06.2008 18:43 (1)
- Re: enorme prijsstijging PPO dus naar de NMA Wout 26.06.2008 22:57 (0)